خاطرات یک انسان عاشق

خاطرات، حرفها و کمی بی پرده

خاطرات یک انسان عاشق

خاطرات، حرفها و کمی بی پرده

حلالم کن اگر آزرده گشت آن خاطر نازت/ که عمری وقت می گیرد، شود عستاد، استادی

آخرین مطالب

پس از محرم

ارتباطم را با بچه های سلام صادقیه خصوصا سوم هایشان حفظ کرده ام. پنجشنبه ها فوتبالشان را می روم و از این به بعد هم سعی می کنم مشکات های حلی4 را که دبیرستانی هستند بروم. از میزان دلبستگی ام به عده ای از حلی4ای ها بگذریم!
این محرم را ظهر ها هر کدام را که توانستم، خدمت جناب گتمیریان و حاج آقای زارعی در مکتب الزهرا(س) بودم. عصرها هیات میثاق با شهدا می رفتم. مثل سه سال گذشته. هیاتی دانشجویی و منظم و بسیار کلاس بالا. روح انسان تازه می شود در این هیات. لذت بخش ترین اتفاق، دیدن رفقای حلی4ی بود در این هیات و تجدید دیدار با عزیزترن برادرهایم. الحمدلله
مشکات های حلی1 را هم نمی دانم می شود بروم یا نه. نمی دانم حضورم در مشکات ها چه عواقبی را به دنبال خواهد داشت. نه اینکه خودم کسی باشم ها، عواقب را برای برادرهایم می گویم. برای همین قبل از هر کاری باید با جناب ابوالقاسمی مشورت کنم. اما خیلی دلم می خواهد که این مشکات ها را هم بروم.
اکنون هم در حال کار بر روی یک مقاله هستم و امیدوارم بتوانیم هرچه زود تر چاپش کنیم. دعا کنید.
بعد از دو هفته ی آینده، دوباره قصد احیا کردن هندانه را هم دارم. با کمک جناب اشعری عزیز.





افشاندیاری در کنار سومی های سلام



  • ۹۲/۰۹/۰۳
  • میم‌پ اسفندیاری

نظرات  (۱)

  • محمد کاظمی
  • هندونه؟
    پاسخ:
    هندانه
    تو سایت مدرسه، لینک سایتش هست
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">