خاطرات یک انسان عاشق

خاطرات، حرفها و کمی بی پرده

خاطرات یک انسان عاشق

خاطرات، حرفها و کمی بی پرده

حلالم کن اگر آزرده گشت آن خاطر نازت/ که عمری وقت می گیرد، شود عستاد، استادی

آخرین مطالب

عمره-3

17 خرداد 20:30 شب
بعد از نوشتن پاراگراف بالا همراه خواهر و مادر رفتم حرم تا به سه همسفر دیگه ملحق بشیم و نماز و اینا رو بخونیم. تو حیاط روبروی بقیع بودن یعنی جایی که گنبد خضرا مشخص بود. پشت به بقیع و رو به گنبد. چندی عکس و فیلم گرفتم و بعدش رفتیم داخل حرم. البته قبلش خودم تنها از نزدیکی جایی که قبر پیامبر(ص) بود رد شدم. خوشا به حال ابوبکر و عمر که قبرشون بغل قبر پیامبره(ص) و چه همنشینی دارند و حیف که همنشینان پیغمبر اینهایند. به هر حال نشد از همان چیزی که از قبر پیامبر(ص) مانده بود فیلمی بگیرم چرا که ترسیدم شرطه ها گیر بدن. برای همین بیخیال شدم و به خانواده پیوستم. توی روضه ی رضوان خیلی آدم نشسته بود. بعدا باید برم و اونجا چندتا نماز بخونم. البته اگه توفیق داشته باشم. نماز مغرب شد و من هرچی گشتم نتونستم اتصال بین صفوف رو پیدا کنم برای همین نمازم رو فرادی ولی هماهنگ با جماعت خوندم. البته بعدش فهمیدم که از جلوتر وصل بوده. هنوزم شک دارم ولی خب، چه فرقی می کنه من که خوندم! عشاء رو هم بعدش زدم به کمر(!) و یه دعائکی خوندیم و برگشتیم به سمت هتل جهت شام. الان هم که اینها رو می نویسم از شام برگشتیم. منتظرم مامان اینا بیان تا شاید بشه بریم بیرون یه چرخی بزنیم.
ولی هیچ حرمی صفای حرم امام رضا(ع) رو نداره... کربلا نرفتم تا حالا، اما حرم امام رضا(ع) یه چیز دیگه اس... خدا کنه اون روزی که حرم پیغمبر به دست شیعه ها میفته زودتر برسه... خسته شدیم از این همه غربت و ظلم.


پ.ن: این پست و دوتای قبلی رو بالاخره بعد از سه روز گشتن دنبال اینترنت در مدینه، تونستم ارسال کنم. انشالله مکه هم که رفتیم این راه رو دنبال می کنم!!! پوزش بابت تاخیر.

  • میم‌پ اسفندیاری

نظرات  (۱)

اگر میخوای موقع نماز جای مناسبی داشته باشی از باب ملک سعود در ضلع غربی حرم وارد شو. بهتره نماز عصر و عشاء رو هم با اونا بخونی. و همچنین نمازهای میت.

در ضمن اسم اون مسجد نبویه، نه النبی. توی ایران اشتباه میگن. همونجا هم اگر دقت کنی همه جا نوشته مسجد نبوی.

پاسخ:
همون بار اول هم از باب ملک سعود وارد شدیم. من اشتباهی نوشتم ملک عبدالعزیز. تا حالا نمازهای میت رو نخوندم باهاشون. تقریبا همه ی نمازها رو باهاشون به جماعت می خونم.
مسجد نبوی رو نمی دونستم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">