خاطرات یک انسان عاشق

خاطرات، حرفها و کمی بی پرده

خاطرات یک انسان عاشق

خاطرات، حرفها و کمی بی پرده

حلالم کن اگر آزرده گشت آن خاطر نازت/ که عمری وقت می گیرد، شود عستاد، استادی

آخرین مطالب

طوطی سخنگو

حس تعلیق بد حسی است. این رو از من به یاد داشته باشید. هیچوقت بی خبری، خوش خبری نیست. این ضرب المثل را همیشه فراموش کنید.
در گیرودار زندگی بدجور دست و پایم پیچ خورده است و تقلا می کنم تا گره های کارم را باز کنم. قطعا توسل و دعا، فراموش نشدنی است اما احساس می کنم دارم راه را اشتباهی میروم. خیلی گیج شده ام. لطفا برای من دعا کنید تا گره از مشکلاتم، یا حداقل مهمترین مشکل ام، باز شود و رنگ و احساس به زندگی ام برگردد. البته دلم به خدا قرص است ان شاءالله.
فیلم زیر اولین خروجی کلاس کلیپ سازی در علامه حلی3 هست(م اول) که در طی این کلیپ کوتاه و ساده یا حتی مسخره به چشم غیر حرفه ای(منظور حرفه ی کلیپ سازی نیست، حرفه ی معلمیست!)، بچه ها خیلی چیزها آموختند( و البته منظور از بچه ها کلا دونفر است!).
امروز، روز شهادت حضرت امام صادق (ع) است... یا امام صادق(سلام خدا بر تو باد) دستم رو بگیر... و از زمین بلندم کن. تو را به خدا قسم.

 

 

  • میم‌پ اسفندیاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">