خاطرات یک انسان عاشق

خاطرات، حرفها و کمی بی پرده

خاطرات یک انسان عاشق

خاطرات، حرفها و کمی بی پرده

حلالم کن اگر آزرده گشت آن خاطر نازت/ که عمری وقت می گیرد، شود عستاد، استادی

آخرین مطالب

سومین جشنواره فیلم کوتاه مدرسه

بی پرده باید بگویم، دهانمان مسواک شد برای هماهنگی ها و کارهای این جشنواره ی فیلم کوتاه که دوسال است تحت عنوان هنروما برگزار می شود و امسال، به خاطر بی پولی، ناچار شدیم دست به دامن سمپادِ [---] بشویم. اولش گفتند به به!! چه زیبا! چه عالی!! چه معلم های باحالی!! چه خلاق!! دوسال هم هست که مشغول این کارید! بارک الله!!! چی؟... پول می خواید؟ چرا رفتید پیش غریبه؟ خودمان هستیم آقا!!!  زیر پر و بالتان را می گیریم!...
اما از آنجا که سلام گرگ بی طمع نیست و بر طبق مذاکرات هسته ای که هرکه زیادی به رویمان بخندد و تحویلمان بگیرد، قطعا ریگی در کفشش موجود است و قصد سوئی دارد، سلام سمپاد هم بی طمع نبود و ... بگذریم!
خلاصه جشنواره ای که قرار بود 31 اردی بهشت ماه تمام شود، 19 مهرماه تمام شد! مجری اش هم بنده ی حقیر بودم که با اینکه دلم خون بود از بس حرص خوردم، ولی باز شیر خلاقیت مغزم را باز کردم و مقادیر اندکی نمایشنامه نوشتم جهت بانمک کردن مراسم اختتامیه ی حشنواره ی فیلم کوتاه که اسمش امسال شده بود "مدرسه" و امیدوارم بتوانیم این اسم را برایش نگه داریم... اگر بگذارد جنابِ گرگِ سلام کن!!!
و حقیقتا امیرحسین خان اخوین عزیز، و حامد رحیم پور بزرگوار، کمرشان زیر فشار این کار لِه شد و چه عذاب ها که نکشیدند و چه موی ها که از سر مبارکشان فرو نریخت...!!
اختتامیه ی جشنواره، به نظر که خوب بود. به به و چه چه زیاد می شنیدیم اما خدا کند که این به به و چه چه ها، زیادی نباشد که حداقل بنده دوباره به تردید می افتم و مسیر احتیاط رو پیش می گیرم.
عکس زیر هم از میان انبوه عکسهاست که نشان می دهم چقدر تپلم!!! (البته دوربین ها معمولا دو - سه کیلویی به آدم اضافه می کنند).
در آخر هم بگویم که اگر خواستید بیشتر راجع به جشنواره بدانید، بد نیست به آدرس زیر سر بزنید:
www.honaroma.ir
www.madresefestival.ir
تمثال مبارک عستاد اسفندیاری!!ا
تابلو است که مقادیر اندکی از مطلب بالا را سانسور کردم تا سرم به باد نرود!!!

  • میم‌پ اسفندیاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">