خاطرات یک انسان عاشق

خاطرات، حرفها و کمی بی پرده

خاطرات یک انسان عاشق

خاطرات، حرفها و کمی بی پرده

حلالم کن اگر آزرده گشت آن خاطر نازت/ که عمری وقت می گیرد، شود عستاد، استادی

آخرین مطالب

چندی از ایده ها

برای سایت افشاندیاری دات آی آر، ایده های زیادی داریم...به نظرم این سایت یکی از کارهای بزرگیه که می تونیم انجامش بدیم. خودم و عرفان رو عرض می کنم!
از دو سال پیش که اولین افشاندیاری ها رو برای اردوی مشهدی که عرفان با بچه هاش تو حلی4 (دبیرستان) داشت می رفت ساختیم و بعدش روز چهارشنبه سوری هم افشاندیاری گوشی رو ساختیم با مفهوم اینکه گوشی ایرانی بخرید( و الان مدتهاست انتظار می کشم یه وقتی پیدا کنم و دوباره تدوینش کنم)، از اون وقتها فهمیدیم که هر دو استعداد و توانایی در ساخت و پرداخت کلیپ های تصویری داریم. طوریکه ایده هامون مورد توجه اصحاب حرفه ای هم قرار گرفته بود. خلاصه بزرگترین کار انجام شده تدوین مستند دوزش بود که به نظرم عالی شده(البته همه هم این طور می گن.) کم کم عرفان افشار رفت تو کار تدوین حرفه ای با نرم افزار حرفه ایش و من رفتم تو کار ساخت موسیقی و خوانندگی. تا الان شش یا هفت (بیشتر یا کمتر) آهنگ ساختم و خوندم.
 
انشالله برنامه داریم تا آخر مهر ماه سایت رو راه بندازیم...همراه با کلی محتوا.
دعا کنید

  • میم‌پ اسفندیاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">